söndag 24 oktober 2010

Det är tur man har elever!

Min härliga elev som lärde mig hur man gör både pedagogiskt bra och fort!

Jag har länge velat kunna kopiera en film från youtube till mina bloggar men inte kunnat detta. Jag har frågat runt bland vänner och bekanta men ingen har vetat eller så har de inte haft tid. I går kom jag på den briljanta iden att fråga mina elever. Dumt att jag inte kommit på det tidigare för fem minuter senare visste jag hur!

Jag har startat en till blogg för för att lära mig mer och exprimentera Det är en julblogg så gillar man inte jul ska man nog hålla sig därifrån... men annars är ni hjärtligt välkomna!http://julhosanna.blogspot.com/


2 kommentarer:

  1. Hej Anna!Skulle man gå via ett gratisprogram för att lägga in klipp eller hur var det? Håller inte reda på alla delar ännu! Upplys mig gärna!
    /Maja

    SvaraRadera
  2. Den bästa resursen är eleverna!

    Bra jobb!

    /Måns

    SvaraRadera